Liseberg

hellu :)
idag är jag verkligen riktigt trött..
kom hem till mamma vid halv två inatt efter  ha varit en hel dag på Liseberg det var verkligen så jäkla kul!! :D
verkligen den bästa dagen på riktigt länge! :D
åka typ alla galna karuseller till slut fick mina kompisar upp mig i Atmos Fear trodde aldrig någonsin att jag skulle åka den! :o blev verkligen så jäkla rädd när jag var högst upp i den! det var 143 m upp i luften och det gick i 110 km/h ner det var på himla kul! men jag skakade som in i försa gången jag åkte den .. o jag skrek så att jag blev helt hes .. andra gången var det lika kul men fy vad rädd jag var! :)
måste ta och göra om det någon gång! :D
lite bilder sen igår :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0