tider förändras!

det var en tid vi älskade varandra vi kunde aldrig vara utan varandra men så ändrades allting vi ville inte ens se varandra ville va ifrån varandra pallade verkligen inte varandra!! du var verkligen en av dom bästa vännerna jag någonsin haft! när du flyttade kändes det skönt att få vara för sig själv ett tag! men några dagar senare kände jag att någonting saknades och jag känner det mer och mer för varje dag , saknar dig något enormt! och jag älskar dig fortfarande vi har nog dom bästa minnena tillsammans! ja Olivia jag saknar dig verkligen ! saknar våra turer med hästarna allt damp alla foton ja allting med dig! känner att någonting är borta!
hihi alla våra tvilling kläder! <3
saknar dig och älskar dig över hela mitt hjärta!<3
 
 
Postat av: Olivia

ah gumman. Jag tror att vi tröttnade på varandra och blev som vi blev emot varandra pga av att båda ville så mycket och vi var med varandra nästanintill 24 timmar om dygnet. De blir så alltid. Men jag tror att vi behövde komma ifrån varandra ett tag.. Men nu sakna man de som tusan och vill ha tillbaka de. Men vi får ses ändå även om de inte blir varje dag som innan. men du ska veta att du är en av de bästa vännerna jag någonsin haft och jag är glad att fått dela så himla mycket med dig. Jag litar på dig till 2345 procent. jag älskar och saknar dig lillasyster <3333

2013-01-07 @ 20:31:18
URL: http://www.ooliviachronwall.blogg.se
Postat av: hanna.

Hej! hörde att du hade planerna att starta nat är det i hoppning eller dressyr? och vilken ponny? och har du kvalat eller ska du göra det? ÄLSKAR din blogg!
tacksam för svar och all lycka till! :)

Svar: ja det var faktiskt tanken att jag skulle försöka starta nat i år både med min c-ponny o min d-ponny i dressyr faktiskt, gud vad gulligt av dig! ta hand om dig! <3
Linneah Persson

2013-01-07 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0