mycket idag .

 
har blivit ganska mycket inlägg idag , sitter här vid min dator och skriver med lite vänner och minpojkvän , och bara tänker tillbaka i tiden dp allting va bra då mamma o pappa inte var skiljda då jag inte behövde flytta och när vår fina tanja fanns kvar här med oss! men allting som händer är väll bara en del av att växa upp , alla gör vi det även om vi vill eller inte det e en sak vi aldrig kommer ifrån! tyvärr alla dör vi livet är igentligen hemskt men så himla underbart också , det finns så mycket skit i världen men endå så himla mycket lycka!
ja livet är konstigt men det är en stor resa som man gör i livet men sen en dag tar ju resan slut som vi alla vet.
ja livet är speciellt. För er som inte vet så har mamma o jag fått ett hus närmare hörby som vi ska flytta till jag ska gå kvar i löberöd och bo hos pappa varanan vecka .
ibland skulle man vilja ha en fräkontroll och spola tillbaka tiden.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0