blogg frågor

tänkte svara på lite roliga frågor nu när jag ändå är sjuk , har inget roligare för mig att göra ..
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: nej

Varit kär: ja

Förlorat någon speciell person: ja..

Varit deprimerad: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha nej ?

Brutit ett ben? ja näsan för typ 7 år sen ..

Gjort nåt du ångrar? mycket

Hoppat Bungee Jump? nope

Ljugit för någon du tycker om? japp

Ätit en hel tårta? nej ush

Gjort bort dig offentligt? har jag säkert..

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: japp

Fått ditt hjärta krossat:

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 tror jag

Har du några husdjur?: 4 hästar , en hund , 3 katter och 8 höns .

Vill du ändra ditt namn: nä men när jag va liten ville jag byta till olika namn ;)

Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade kalas

Vilken tid vaknade du idag: halv 8

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov ?

Någonting som du längtar till: falsterbo horse show och min födelsedag .

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns inget just nu .

Vad lyssnar du på just nu: kollar tv ..

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Anna Lovisa Linneah Persson

Stjärntecken: fisk

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: ölyckeskolan .

Gymnasie: - eventuellt real i lund .

Högskola: -

Hårfärg: blond, brunet

Långt eller kort hår: långt ..

Längd: ca 162 cm tror jag

Piercings: 2 i öronen

Tattoos: inga än så länge!

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: blindtarms..

Sporten du spelar: ridsport

 

JUST NU:

Äter du: inget

Dricker du: inget .

Är du på väg att: somna

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: ja

Karriär i åtanke: ridstjärna

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: ja

Mirakel: nje

Kärlek vid första ögonkastet: nja

Himlen: nja

Änglar: vet inte riktigt ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0