2012-2013

snudde lite frågor från www.ooliviachronwall.blogg.se bara för att jag älskar henne o saknar henne! <3
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jadå :) en heldel faktiskt :)
Hur har ditt 2012 varit?
 det ända jag kan säg om det är väl jävligt bra :) det har varit väldigt mycket motgångar mycket tårar men lika mycket skratt :)  
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
2012 var bra men jag hoppas 2013 blir bättre ;)
Blev du kär i år?
ja och jag är det också : )
Vad är din största framgång 2012?
 min STORA utveckling med Chili! <3
Bästa köpet?
DRÖM! <3
Vad spenderade du mest pengar på?
 godis och saker till mina hästar.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja det kan man säga!
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Gangnamnstyle,
uncover och pray
Bästa minnet från 2012?
Har väldigt mycket , vinster med hästarna , fick en ny bästavän , fick en pojkvän , fick en dröm häst ;)
Hur många kysste du?
 de vet i fan ;)
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
 ja min syster! <3 (som har kommit hem från USA nu)
Vad önskar du att du gjort mer?
tränat hårdare!! 
Vad önskar du att du gjort mindre?
 slutat irritera mig på en tjej.
Favoritprogram på tv?
 PONNYAKUTEN!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja en utomlands resa :)
Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade den med min familj och vänner.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
 nej tror faktiskt inte det , detta året har verkligen varit en stor resa för mig som jag hoppas aldrig tar slut!
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familj , hästarna.
Vem saknade du?
systern.
Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
 lägg ner mer tid på träningar du vill bli bäst! sluta tjafsa med denna tjejen! och bara lev livet som du alltid gör din galning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0