vilken dag .

hejsan :)
ja man kan verkligen säga som det står i rubriken vilken dag..
haft en riktigt skön dag fått riktigt mycket gjort! :)
kanske inte skrev det igår men efter jag hade ridit hästarna stack jag ner till Filip sen stack vi till Hörby och träffade Fanny och Filip Persson min filips bästavän hade riktigt kul! :D
iallafall jag åkte ifrån Filip vid tre idag sen när jag kom hem fixade jag stallet fixade Dröm red ut honom med min halvsyrra :) sen var jag ute och gick med Chili , när jag var klar i stallet så städade jag ut bilen blev riktigt nöjd! :)
sen har jag precis duschat och nu kollar jag Ponnyakuten sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen o lyssna på mysig och bara ligga där o halv sova :) <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0