shine like a beautiful diamond

Ibland så önskade jag verkligen att allting var precis som det var i sommras ! jag hade verkligen ett underbart sommarlov ! jag kommer ihåg när jag sov över hos dig och jag började gråta över en personlig sak men att du just du kunde trösta mig så bra då helt otroligt ! du är verkligen en speciell person som har sårat och gjort mig lycklig !
sommaren 2012 var verkligen speciell ! jag förlorade min största kärlek jag fick världens bästavän men sen helt plötsligt vände det jag fick min kärlek men min bästavän försvann . Jag får nästan tårar i ögonen bara av att skriva ner det att en mäniska i mitt liv som betyde allt bara e bort lixom helt ? var e du ? :(
så mycket minnen och mycket skratt , men antagligen var vi inte gjorda för varandra som jag trodde !
I loved you all over the place but we all change!
 
det e inte så att jag vill bli av med min underbara pojkvän ! aldrig igen ! den smärtan kan ingen i hela världen fatta hur ont det gjorde att förlora han för första gången ! men då hade man så underbara vänner som stöttade , jag älskar han över allt han e verkligen speciell han betyder allt för mig , om han e ledsen e jag ledsen allting vi gör smittar av på varandra ! vill aldrig mer i hela mitt liv bli av med min kärlek ! <3
 
JAG ÄLSKAR DIG FILIP  ! <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0