pytt i panna .

hihih stå roch gör pytt i panna min matlagnings dag idag :(
ridpassen med hästarna idag gick super båda två skötte sig perfekt och dom va så fina så , dröm fick vila idag för hovslagaren var och fixade hans hovar , så nu är han fin om fötterna ;)
imon i skolan kommer min finaste älsklings vän tillbaka efter dom tråkiga sakerna som har hänt på vår skolan och jag längtar så himla mycket ! skönt att få träffa sin bästis :) <3
 
Filip saknar jag som in i han är också min bästis ;)
både bästis och pojkvän hihi han är lika bra på båda delarna :)
 
och my älskar jag också en som jag också verkligen kan säga saker till som det stannar hos , och ingen av dom här tre snackar skit bakom min rygg drf är dom mina älskade bästisar ! <3
 
så nu har ni fått se vem mina bästisar är också :D
 
hihi <3
 
 
pusspuss <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0