mys.

tjena :)
när vi kom hem från tävlingen så satt christina och red min fina Dröm är så himla tacksam för att hon kan hjälpa mig när jag själv inte hinner :) när christina var klar med Dröm så följde jag med henne och olivia ut på Chili och gud vad dom va busiga chili sprang jätte fort efter Prinsen (christinas häst) sen skrattade vi mest och snackade en massa , en underbar syster ! <3
 
när vi var klara i stallet så stannade mamma , jag och Christina ute i stallet och bara pysslade och möss och små pratade :)
 
har verkligen världens bästa mäniskor runt om mig ! <3
 
 
har lärt mig något nytt idag att jag verkligen inte ska ta vara på mina falska vänner dom kan vara mina bekanta men inte mina närmaste vänner ! jag har bara tre vänner som jag verkligen kan lita på och dom tar jag vara på ! men dom här tre räcker verkligen ! jag älskar er alla tre ! <3
 
och juste min granne kom hit idag och gav mig chocklad för jag fångade in hennes häst som hade rymt härom dagen ;) <3
hihi det förkännar sig att vara trevlig och snäll :D
 
Postat av: Anonym

Puss på dig gumman!
Jag hjälper dig mer än gärna med Dröm! :)
Och ritten var super mysig och rolig som vanligt ;)
<3 <3

Svar: hahahahaha alltid lika kul :D <3
Linneah Persson

2012-11-18 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0