igår.

kvällen blev verkligen riktigt lyckad ! vi samlades i löberöd alla mopeder,epor o traktorer sen körde vi ner till Tanjas stall när vi hade tänt alla ljus blev det riktigt fint ! min finaste Malin blev så klart ledsen eftersom Tanja var hennes alldrabästavän dom föddes på samma dag o hade varit bästisar sen dess , jag precis vad jag kan för min fina malin för att stötta henne , älskar henne över hela mitt hjärta ! sen när vi hade varit hos Tanjas stall i nån timme körde vi hem igen och jag åkte till Filip och det var inte lätt alls ! när filip kramade om mig så kom verkligen alla tårarna dom bara rann och rann men som tur e har man en underbar pojkvän som verkligen stöttar en till 1000 % och det uppskattar jag verkligen ! :) <3
 
bild sen Tanjas stall igår.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0