hissar / dissar

tänkte hissa lite ridsaker och dissa vissa :)
 
första gången så hoppas ni tycker det är kul ! :)
 
 
jag dissar den gammla vanliga stigbygelen för dom är så sjukt obekväma!
 
jag dissar också vita ridstövlar lixom vf vita man ser dom inte när man har vita ridbyxor på sig ju ?
förutom att modellen på stövlarna är riktigt snygg !
och en till sak som jag verkligen dissar e såna typiska ponnyryttare (hoppning) man vågar ju inte gå in på framhoppningen för alla bara rider rätt över en jag vet inte hur många ggr nån har ridit in i mig ! asså det verkar som det ända dom tänker på e att vinna e det inte viktigare att vara rädd om sin häst och inte rida som en dåre !
och alla är så j'vla otrevliga också speciellt på ponny sidan -.-
 
 
HISS ! :)
 
jag hissar verkligen uvex hjälmarna jag tycker dom e skit snygga !
och hv polo märket det är jätte fint ! samma med kingsland !
och tillsist ,  tretorn advance dom e så jäkla sköna att rida i !
 
hoppas det blev bra ! :)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0