förlåt !

hejsan :)
 
hann inte blogga igår hade så mkt och va riktigt trött ..
efter skolan vilade jag upp mig efter en jobbig vecka i skolan , sen blev det ut och rida chili och jasmin. Senare på kvällen kom Filip hit och sen Jansson o en kompis till han när vi hade druckit upp kaffet körde vi till löberöd o träffade riktigt mkt folk men fy vad kul vi hade tack ! (adam,jansson,lundberg,tim,fidde,arvid,teo,martin och ja många fler)
just nu ligger jag o bloggar i soffan medans Filip ligger o sover på mitt rum .
senare idag ska jag till karlskrona och kolla på min syster när hon ska tävla :) så kommer hem senare idag så Christina rider Dröm idag (tack syster) <3
sen blir det att fixa allting när jag kommer hem igen , rida,mocka,tvätta,putsa och packa , för imon bär det av till Eslöv med en liten hopp''tävling'' <3
 
80,80,90,90 med Dröm o Jasmin :) <3
 
 
men puss på er , nu ska jag till min fina pojkvän <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0