en vecka sen..

idag är det exakt en vecka sen vår fina Tanja försvann ur våra liv ! det var då gud bestämde sig för att ta den finaste tjejen i hela sverige ! det känns väldigt tomt utan dig Tanja även om du inte var så sprallig och galen när där va mycket folk men när där bara var några vaknade du och kunde hopp och skutta som en kannin , det gör så himla ont i mitt hjärta att sen din bästavän vara så ledsen Tanja ! jag har aldrig varit så orolig för en vän som jag var/e för Malin för du är borta ! <3 i morgon i skolan ska vi ha en fin minnesstund för dig då alla våra tankar är tillbringade åt dig ! och Tanja jag lovar på mitt liv att jag ska ta hand om Malin kommer aldrig skada henne! kommer alltid finnas för henne alltid vara där när hon behöver en vän , jag ska älska henne lika mycket som du gjorde och jag älskar henne lika mycker också! jag hoppas du har det bra där uppe i himelen och tittar ner på oss här nere på jorden och skrattar åt våra misstag som vi gör och ser på när Malin skrattar! <3
det är verkligen en fin tjej det Tanja , vi älskar dig och vi saknar dig för alltid du finns alltid i mitt hjärta! <3
 
ska ta hand om Malin! <3
 
 
 
Postat av: malin

Min fina älskling. Tror Tanja är glad över att jag har dig. För det är jag. Saknar henne så, men hade inte klarat detta utan dig snäcka. Tack bästa du! <33333333

2012-11-24 @ 14:23:25
URL: http://malinevaellenolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0