20

20 helt rendom frågor :)
 
1. Du har skrivit ett filmmanus. Vilka 5 skådespelare/skor hade du castat?
a) miley cyrus
b) Drew Barrymore
c) Justin Bieber (verkar ha rolig humor)
d) Robert Pattison
e) Tayler Lautner
 
2. Grattis!! Du har vunnit 265 miljoner. Vad är det första du gör?
flyttar till en jätte fin och stor gård , sen bjuder min pojkvän på middag sen köpa en iphone 4 :D
och skämma bort mina hästar :)

3. Vad är din värsta farhåga?
att förlora min pojkvän och mina hästar .
 
4. Vilken känd bloggare hade du helst haft i din umgängeskrets?
Linn Olsson
 
5. Vad lagade du för mat senast?
pytt i panna
 
6. Du får ställa EN fråga till Kungen, vad frågar du?
kan jag få dina pengar :D
 
7. Har du några fobier?
ja , förlora dom jag älskar mest !
 
8. Vilken är den fulaste och snyggaste trenden just nu?
fulaste : höga convers
finaste: vet inte riktigt :s
 
9. Vart nätshoppar du helst?
gina tricot , cubos , hööks.
 
10. Ska du fira Alla hjärtans dag?
Med min pojkvän nån stans :)
 
11. Om du måste flytta: Till vilken annan svensk stad hade du helst tagit ditt pick och pack?
typ kivik , alla är så underbara där ! <3
österlen <3
 
12. Utöver räkningar och andra levnadskostnader: Vad lägger du mest pengar på?
haha betalar inte rälkningar elr nåt sånt , lägger det mest på ridsaker :)
 
13. Följer du melodifestivalens alla deltävlingar + finalen?
haha nej ? !
 
14. Vilken talang hade du helst velat ha?
nöjer mig med dom jag har :)
 
15. Skänker du pengar till någon välgörenhetsorganisation?
nej ..
 
16. Om du är tvungen att byta ut ditt namn, vilket väljer du då?
sofi elr sofia typ :)
 
17. Vilken världsdel hade du helst rest runt i under 6 månader?
nordamerika.
 
18. Har du fått något stulet någongång?
nej det e jag glad för !
 
19. Tror du på något övernaturligt?
ja ..
 
20. Slutligen, en liten uppgift: Lägg upp en bild som gör dig glad (kan vara både egen eller från google, berätta gärna lite om den också!)
bild på mig tanja och malin.
 
Postat av: Frida Olsson

OMG VAD VACKERT HÅR TANJA HADE !!!!!!!!!!!!!!!
Och ditt och Malins herregud underbart!

2012-11-19 @ 21:33:19
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0