100

100 frågor om dig själv!
mest för en kompisa hade gjort det , och det verkade kull :)
personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Anna Lovisa Linnéah Persson
2. Vad är klockan just nu? - 19:58
3. längd? - ca 166 cm
 4. vikt? - 47 kg .
5. smeknamn? - Har inget direkt.
6. vart bor du? - Löberöd
 7. vad gör du på fritiden? - RIDER min hästar , e med mina vänner eller e med min pojkvän.
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jag vet inte riktigt :s
 9. vad är du mest missnöjd med din kropp? min näsa.
 10. vad är du mest nöjd med? - min mage och mitt underbara hår.
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Jag tycker att jag är en glad, knäpp/galen tjej som älskar att leva livet.
12. vad vill du jobba som äldre? - Berittare åt någon stor ryttare.
 13. hårfärg? - blond/brunt.
14. ögonfärg? -blå,grön och brun
 15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag har riktigt svårt för att lita på något
 16. kan du själv säga att du ser bra ut? - beror på hur jag ser ut kjust då.
 17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - haha inte så mkt men ibland så klart.
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - det får nog bli typ kläderna.
19. någon vana? - har nog någon men inte som jag kan komma på.
20. berätta något som du nyss lärt dig? -  att jag ska vara rädd om det som står nära mitt hjärta.
21. vad heter din bästa vän? - My elr Filip.
22. hur många nära vänner har du? - eh jadu , ganska många håller inte räckningen. 
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nja kanske alla vet typ vem jag e ;).
24. vet många personer vem du är? - yes.
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - På skolan ja eftersom alla vet vem alla är.
26. när var du senast med någon kompis? - för typ en timme sen.
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej e inte med dom jag inte vill va med.
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Filip, fast han e ju min kärlek ;)
 29. vem sov senast hos dig? - Filip.
romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - har ett redan!
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Ja älskar lixom min kille.
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - har ett.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - inte för långt.
 36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej men vist man tittar till lite extra om nån e snygg elr söt ;)
. 37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja? om man nu gör det ska man ju kuna erkänna de.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Ja.
39. i din klass? - nej
från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - ja!
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ja 
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja såklart !
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Ja!
45. har du pussat den du tycker om? - Ja!
46. har du pussat någon inför folk? - Ja!
47. kysst någon inför folk? - Ja!
48. hånglat inför folk? - Ja!
49. vem var ditt första hångel? - haha tror det va typ Isak.
 50. hur många har du hånglat med under en kväll? - eh det vet jag inte e inte sån som springer runder o strulr med allt o alla.
 51. vem är ditt bästa strul? - eh venne , Filip väll ;)
 52. och vem är ditt senaste? - Filip
 53. ditt snyggaste hångel? - Filip
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej det skulle jag inte säga, men strular deffenitivt inte med vem som helst.
55. haft sex med någon på offentlig plats? - nej.
56. haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Jadå.
58. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - say what ?
tankar & skit:
59. har du någon fobi? - eh möss !
60. har du någon allergi? - nej
61. vad tänker du på innan du somnar? - Allt som hänt under dagen och oftast min pojke.
 62. vad är de första du tänker på när du ser en person? - vet inte.
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
63. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig , men alltid kul att höra att man ser bra ut.
 64. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - både och.
65. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Kommer på samma plats.. fast på olika sätt.
66. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - inte så ofta , hehe
(tack för jag fick fråga dig frida)
HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -Tycker om mig.
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? - tjejen !
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? - så fort jag ser dom.
73. runkar du regelbundet? - privat.

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld ålder 13 isåfall.
75. vänskap eller förhållande? - Vänskap men ändå förhållande.
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Med finaste personligheten självfallet.
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Naket haha
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13 isåfall
skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - njä är väldigt nöjd med mitt liv !
81. isåfall vem då? - ingen.
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - ehm vet inte riktigt.
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - haha nä tror inte det min kropp!
 84. Pussa en främmande kille på stan? - nä för jag har min fina pojkvän.
85. kunna sova ute på vintern? - Nä
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - NEJ.
klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - tar på mig det som jag känner för.
89. vad klär du dig i oftast? - Jens , någon snygg tröja.
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja för det mesta.
91. klär du dig dyrt? - haha njä
 92. vad kör du på? vet inte.
De senasta 48 timmarna.
 93. pussat någon? - ja FILIP :D
94. Dansat? - Ja
95. fått en kram av en helt okänd? - nej,
96. ringt någon? - Ja
97 blivit uppringd, vem var den senaste? - Ja.
98. funnit kärleken? har redan kärleken i mitt liv.
99. kollat på google? - haha ja imorse.
SISTA FRÅGAN! 100. hur lång tid tog detta? - 500 timmar ;) 22 minuter :)
 
 
 
Postat av: Jacquline carlström

finaste du! <3

Svar: du ! <3
Linneah Persson

2012-11-13 @ 22:50:49
URL: http://starsjumpiiing.blogg.se
Postat av: Frida O

Finaste <3

Svar: du ! <3
Linneah Persson

2012-11-15 @ 07:09:29
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0