presenterar.

tänkte skriva om mina ägodelar!
 
Chili E : 5 årig valck som är nog det bästa köpet jag någonsin har varit med om ,han hade inte gjort någonting innan han kom till mig och nästa år ska vi försöka komma med i SM, han betyder verkligen mycket för mig jag har verkligen gjort stora framsteg med honom! när jag fick honom trodde jag aldrig att han skulle utvecklas så här mycket! om man ska beskriva chili så är han snäll , söt , alltid glad , gör alltid sitt bästa skulle aldrig göra någon illa! man kan verkligen bara älska honom! han är min värld! <3 tar stor plats i mitt hjärta! <3
 
Dahlåkras Jasmin: 8 årigt sto som jag själv har varit med och ridit in och hoppat in har varit med i hennes utveckling sen hon var tre år när Jasmin var 5 år så började jag rida henne mer och hjäpa den tjejen som hade henne då , jag tog med jasmin på träningar och träningar sen startade vi en tävling som vi gick felfrit i , jasmin har jag alltid älskat jag har tävlat jasmin upp till LA i dressyr och 95 cm i hoppning , jasmin gör alltid sitt bästa aldrig sviker hon sin ryttare , jasmin är snäll , söt , omtänksam , vill inte alltid mysa.. men jag älskar henne så himla mycket! <3
 
jasmin är till salu :(
 
 
Smedhults Dröm : 12 årgi valack som är en riktig buse , han har gjort riktigt mycket i sitt liv och jag önskar jag också får uppleva det med honom , vi har inte gjort så mycket tillsammans än för jag har haft dröm i 2 månader ungefär , men vi har startat våran första hopptävling och vi fick två priser med oss hem , Dröm vill alltid ha uppmärksamhet , söt , snäll , mer tävlings häst än tränings häst , älskar honom också jätte mycket! <3
 
Chili:
Jasmin:
Dröm:
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0