världens underbaraste !

tänkte få ut allting här på bloggen :)
Torsdagen den 20 Juli då du min underbara vän kom hit ! asså jag har haft många vänner som jag har kunnat lita på men du e nog den som slår allting du betyder så fett mkt för mig ! du har gjort så mkt för mig du stöttar mig vart jag än går o du älskar mig för vad jag än gör , jag kan göa vad som hälst utan att du tyker jag e konstig eller helt störd ! du e verkligen den bästavännen man kan ha ! jag har bara kännt dig en månad men det känns som ajg har kännt sig sen jag va 2 år eller nått du vet allt om mig jag vet allt om dig vi kan snacka i timmar om exakt allting utan att skämas , det e verkligen en vad vänner ska kunna göra ! om du skulle försvinna ur mitt liv vet jag verkligen inte vad jag skulle göra ! jag skulle bara legat i sängen o aldrig viljat att gå upp .. jag skulle aldrig vilja se solen igen aldrig kunna va lycklig ! du har stöttat mit till 1000 nu när mitt liv va på botten o du fick mig upp på toppen. Allstå du har verkligen tagit mitt liv med en vind o jag älskar dig min andra halva du betyder fett mkt för mig aldrig i hela världen kommer någon kunna ta din plats i mitt hjärta som du har ! :) du e verkligen den bästavännen en tjej kan ha ! vi delar verkigen exakt allt o det e bra väll , hihi jag älskar dig som fan ! min underbara bästis !
 
Olivia Chronwall ! (L)
 
 
Livia (L) Neah ! :) <3
 
 
 
jag älskar dig över hela mitt hjärta ! <3
 
 
 
Postat av: Olivia Chronwall

Jag ångrar inte en sekund att jag började lära känna dig för du är världens bästa vän och jag litar på dig till max och jag vet att jag kan säga allt till dig. DE krävs mycket att få den platsen men du fick den efter 1 dag. varfan finns mina ord för dig egentligen? du är den fantastiskaste vännen i hela världen, du är alltid så himla glad, ja du lyser upp hela världen när den är grå! jag älskar dig rktrkt mkt !De finns inga ord för dig längre, du e såå oslagbar.jag kommer alltid ta dig som den bästa,ingen kommer kunna ersätta dig.du är som en ängel utan vingar,eller ja, du har osynliga vingar,du kan iprincip flyga..Om du bara kunde förstå hur mycket jag älskar dig, jag ska , någon gång i mitt liv , uppfinna ord som kan förklara min kärlek till dig. man ska verkligen ge dig lite extra, för det får man verkligen tillbaka av dig. Vi har alltid så himla kul och vi hittar på allt tillsammans, Normala som onormala saker.
Linneah jag älskar dig mest av allt, det finns inte ord för det <3
~ det är för dig mitt hjärta pumpar !

2012-08-22 @ 22:02:15
URL: http://www.lifeasoliviaa.blogg.se
Postat av: Olivia Chronwall

saknar när de var såhär.

2012-11-25 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0