tittar os

sitter i soffan o tittar på hoppningen i London , blev precis förbannad på en ryttare han häst kom fel in på en kombination och va tvungen att stanna så blev han så arg att han släppte båda tyglarna o slog till hästen as hårt med spöet , asså ska inte dommarna säga till då ? :s jag skulle uteslutit han !
skulle aldrig kunna göra så mot mina hästar ! :(
igelafall !
jag va uppe tidigt idag o red mina hästar på morgonen så gjorde lite konditions pass dom blev ganska trötta men det var bara bra , hihi ;)
imon ska vi eventuellt upp till vår sommarstuga o bada o sola o bara ta det lungt åka ifrån stall livet lite , känner att jag behöver det :))
kommer med ett roligt inlägg snart också ! :D
 
hihi ! <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0