time for some sleep ..

hemma nu efter en lång resa från ULLARED :D när vi kom hem sprang jag in o hämtade mina ridkläder sen stack vi ner till hörby så jag fick provat DRÖM :D han e verkligen en dröm den hästen slutade på ett hinder 1:10 hihih han e så fin så :) vill verkligen ha den hästen ! men måste tyvärr sälja jasmin först så om nån vet någon som letar en fin c-ponny så har jag en till salu :)
ska upp o duscha nu sen sängen för min äckliga skola börjar imon ju .. fy pallar verkligen inte det !
vill ha längre lov , fast ska bli NAJS o träffa min älskade vänner :) hihi puss på dom , o framför allt puss på er ! :)
ni läser på så bra ! :)
 
men måste duscha nu , får se om jag hinner uppdatera efter skolan i träningen imon , hoppas lovar inget :) <3
 
puss o godnatt sov gott ! :D <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0