Södagar..

e det så här bara för mig elr e det så för alla att söndagarna alltid e jätte sega o att man e riktigt trött på söndagarna ? :(
haha jaja jag har igelafall haft en otrolig helg :) i fredags kom arvid hit på dagen sen kom olivia på kvällen o båda sov över hos mig :) när vi vaknade på morgonen hade alla tre riktigt ont i halsen -.- men idag har jag o olivia blivit ganska bra igen jag vet inte hur det e med arvid.. sen juste tävlingen igår gick super asså kan nog inte va stoltare än min älskling ! i LC+5 så tryckte jag av för tidigt så han hoppade av för tidigt då så klart ju men annars hade vi jätte bra tid o han va så avslappnad o fin det va samma sak i LB han e världens finaste 5-åring nu taggar vi till championatet den 29-30 september , ska bli riktigt mysigt o kul :) tänkte se hur de e nästa år om det blir SM ist då :)
ska fortsätta slappa nu , fick till ett ganska långt inlägg , hihi :) <3
njut av den fina bilden på chili :)
 
 
Postat av: KORNELIA

Ni är så duktiga älskling! <3

2012-08-12 @ 23:29:25
URL: http://Korneliias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0