skriver ut !

 
 
 
Mitt livs största kärlek.
Du var den killen som jag verkligen har älskat mest av alla jag har varit tsm. Du är verkligen den finaste killen som finns du betyde mkt för mig och du har och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Ingen fattar hur mkt du betyde för mig och hur mkt du har gjort mig ledsen. Det finns tider med dig som jag aldrig kommer att glömma och tider som jag verkligen glömma. Jag verkligen älskade dig över hela mitt hjärta . Men när du sa dom där orden som gjorde att jag aldrig har gråtit så mkt i hela mitt liv. Men nu ä det över jag älskar dig jag hatar dig! Men jag kommer aldrig glömma vår tid vår underbara tid när det var du och jag när vi kallade varandra älskling. Mitt bästa minne med dig är allt vi har gjort ! Jag saknar dig som in i men ändå inte , jag vet allt om dig du vet allt om mig men det har hänt mkt sen dess så jag vet nog inte så mkt längre och du vet inget längre.. Ett minne med dig är när vi låg tsm i en stol o kollade stjärnorna tsm o jag grät i din famn för jag berättade hela mitt liv för dig men nu tar du allting bara som en lek en fucking jävla lek..  Jag saknar din underbara familj, den underbara varama känslan som man fick när man kom och hälsade på. Din underbara mamma din otroliga pappa. Att ba vara med dig helt jävla otroligt kännsla och att få känna dina läppar mot mina. Jag har verkligen fällt många tårar för dig och jag både ångrarar det men ändå inte som sagt jag har gråtit tusen gånger för dig. Men dom orden gjorde så att mitt liv förändrades nu vet jag inte mer vad jag ska göra ! Kärleken med dig var underbar men också hemsk !
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0