e på väg :)

älskling ligger o sover just nu så slänger in ett inlägg eftersom jag fick med mig min kära data , vad skulle jag gjort utan den ;) hihi ..
just nu e det fett varmt ute o vi kokar nästan ihjäl i husbilen.. vi e framme om 40 min ungefär , i underbara gekås :) hoppas inte det e någon lång kö -.- då tar jag fan livet av mig .. nejdå :) har en stor köplista med mig som mammi får ta hand om :D
har massor av saker jag vill ha till mina finaste hästar :) saknar dom redan hann rida jasmin i morse skrittade henne i 45 min i lågform flyttade henne o lite sånt hon fick bara ta de lungt :) chili fick vila hann inte rida han tyvärr man han e värd lite vila efter en jobbig helg :) imon ska jag eventuellt hoppträna Dröm hhihih super duper kul :D underar hur han e då har inte ridit han på ett tag nu min lilla dröm :) hihi en riktigt dröm häst :)
 
ska sova med min älskade vän nu kommer nog bild inlägg med iphonen sen ;)
puss :* <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0