det var ett tag sen ..

 
har inte bloggat på nån dag haft massa att göra :)
idag har det varit en underbar dag , först bajs skolan sen körde Pontus mig hem med hans epa sen skulle vi lämna några mattor till Danny i löberöd sen körde vi hem igen o skulle lämna disel till min pappa sen kom Danny igen o så körde vi ner till Harlösa Olivia åkte med Pontus o jag med Danny :) när vi skulle köra ifrån Harlösa pajade Pontus epa så vi fick stå där i 2 timmar sen kom mamma o hämtade mig o Olivia sen red vi när vi kom hem sen kom Anton J o Anton M o drack kaffe här precis o olivia stack för nån timme sen .. :/ önskade hon va 97 så hon kunde gå på min skola med mig :( haft igelafall en as bra dag ! tack alla ! :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0