vilken dag!

har verkligen haft en riktigt mysig dag!
vi firade mig med farmor o farfar för dom inte kunde komma o fira míg på min födelsedag så mamma o jag bakade en jätte fin jordgubbs tårta riktigt gott med jordgubbar saknar sommaren!
sen så skulle jag o christina rida ut på Chili o Dröm så vi kom ut precis i tid till solnedgången o när vi kom in i skogen var det så himla mysigt speciellt när vi mötte på rådjuren o när vi stod o tittade på vombsjön! helt underbart där vi bor! när vi skulle galoppera hemåt så fick hästarna riktigt spel Dröm bockade som in i med Christina o Chili sprang som bara den med mig skrattade så himla mkt så mina tänder blev is kalla.. haha en underbar söndag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0