today .

idag blir det en väldigt massa som händer!
när jag har ätit och sånt kommer mamma och hämtar mig sen ska vi till malmö och handla saker till det nya huset lite färg och sånt :) och sen får vi se om vi kanske kör in på emporia eller något sånt :)
sen ska jag hem till mamma ta och rida mina hästar i ridhuset nu när jag är frisk så kan jag rida dom hårt igen så himla skönt! hatar att vara sjuk det enda posetiva är att man får vara hemma från skolan ;)
sen ikv blir det ju PONNYAKUTEN ska bli kul. När jag tittar på det programet så saknar jag alltid sommaren extra mycket! och man blir så himla ridsugen även om man har ridit sina hästar vill man bara rida ännu mer! :)
jaja men jag ska i alla fall försöka uppdatera så mycket jag kan! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0