sandra! <3

en kompis till mig hon frågade hur jag o sandra träffades så tänkte svara på det nu.
jag o sandra träffades i förskolan och blev super bra vänner men sen träffade jag en annan vän o jag o sandra splittrades men vi har alltid åkt samma buss o bor super nära varandra så vi har alltid sagt hej när vi har setts :)
men sen nu i vintras så började vi snacka igen ordentligt sen började vi vara mycket o sov över med varandra vi fick varandras förtroende och hittade på super mycket shoppat, festat ja hur mycket som hälst har skrattat super duper mycket med henne får oftast ont i magen så mycket jag skrattar ;) hon finns också alltid där för mig och jag försöker så mycket jag kan finnas för henne! hon har stöttat mig till 110% när jag har mått dåligt! hon betyder verkligen sjukt mycket för mig och jag älskar henne verkligen super mycket! hon är en sån bästavän alla borde ha! Har aldrig haft en sån bra vän som hon är! vill verkligen aldrig förlora henne för då förlorar jag hela mitt liv! hon vet allt om mig hon är som min dagbok jag säger allt till henne o allt stannar hos henne! ja hon alltså helt klart bara bäst i hela världen! <3
jag älskar dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0