på tisdag!

och har glömt att berätta att på tisdag ska jag börja för en ny dressyr tränare !! :D ska bli så himla kul eftersom min älskade älskade dressyr tränare Rebecka som jag träffade hos Minna Telde har flyttat upp till Stockholm står jag utan dressyr tränare och det suger faktiskt! ska blir riktigt skönt att komma igång hårt igen! har saknat aatt träna dresyr! denna tränaren bor ganska nära oss också  hon har också varit med på ponnyakuten hon heter Susane Gilen behöver verkligen bli tränad nu om jag ska kvala mig till SM med båda hästarna! :D
sen ska jag tävla med båda hästarna den 6 aprill :) LA med Chili och en LB med Dröm ville börja lungt eftersom det är vår första tävling i år och min första dressyr tävling med Dröm! :)
ska bli kul!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0