hästarna.

igår när jag red:
chili: jag jobbade honom väldigt mkt framåt neråt och mkt halvhalter eftersom han är så pigg som han är måste man rida fram honom länge innan han slappnar av o blir bra samarbetesvillig! han var riktigt duktigt mot slutat då jag va nöjd! o sen skrapade jag ockaå upp min långfinger på sadelen så när ja var klar ran det blod på mitt finger..



Dröm:
han var ju helt galen från början till slut! han skulle stika iväg hela tiden bocka eller spänna sig som en fio sträng .. men efter 30 min kanske började han bli mer avslappnad o kom mer till ro o lugnade ner sig o jobbade på ganska bra tycler jag , vi hat duvor i vårt ridhus o såklart är han lifsrädd för dom ju .. men han är så söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0