100 frågor.

100 frågor.

Vad är klockan? 16:54

1. Fullständigt namn- Anna Lovisa Linneah Persson

2. Ålder? 16

3. Vart bor du? skåne

4. Bor tillsammans med? Mamma o pappa på helgerna

5. Färg på ditt hus? rött. vit och svart

. 6. Hus eller lägenhet? - gård

7. När är du född? 25 feb

8. Klass? - nian.

9. Vilket år tar du studenten? - 2016

10. Något jobb? - inget spec.

11. När gick du upp i morse? – 07:30

12. När ska du sova? - när jag e trött.

 13. Duschat idag? yes.

14. Kramat någon idag?- ja

15. Pussat någon idag? - nej.

16. Vad har du ätit idag? - mat

17. Dagens klädsel? – svarta jeans , svart linne och en liten kofta från gina.

18. Dagens smink? - mascara

19. Dagens sötnos? - min pojkvän

 20. Dagens roligaste? - inget speciellt.

21. Har du många vänner? - tror det.

22. Hur många har du kysst?- venne,

 23. Vem kramade du senast? -  anton

25. Hur många har varit otrogen mot dig? nej

27. Har du pojk-/flickvän? - ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa

29. Vem fick du senast sms ifrån? - filip

31. Film? - the imposibole

 32. Låt? - perfect two

 33. Mat? - pizza

34. Dryck? - cola

35. Färg? - allt.

37. Stad? - löberöd

38. Land? - usa

39. Ämne i skolan? - idrott

40. Människa? -så klart jag är en människa?

senaste:

41. Personen du tänkte på? - mamma

43. Gången du spydde? – 100 år sen

 44. Gången du grät? - venne,

45. Pizzan du åt? - nån vecka sen

46. Gången du var i Göteborg? - vet inte.

47. Gången du var i Stockholm? -sommras :D

48. Gången du var full? - öhh

49. Gången du var hög? aldrig

50. Gången du var kåt? -

 

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - båda

 52. Hund eller katt? - hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på

54. Tvspel eller datorspel? – tvspel

55. Singel eller upptagen?  upptagen

 56. Hångla eller ha sex? - 

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad?

59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha big brother?

60. Blont eller svart hår? - blont

61. Har du blåa ögon eller bruna? -bruna

 62. Choklad eller lakrits? – choklad

63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.

65. Coca cola eller fanta? - coca cola

 66. Pizza eller kebab? - pizza

67. Randigt eller prickigt? - inget

68. Älska eller älskas? - älskas :D

69. Leva eller dö? - Leva

 

antal:

70. Personer du älskar: dom flesta jag känner.

71. Personer du hatar? - säger inte

72. Gånger du varit full? - ingen

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? min pojkvän.

 74. Glassar du ätit på en dag? - 6 :D

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte

 76. Gånger du haft minnesluckor? - alltid?.

77. Gånger du varit hög? -aldrig?

78. Personer du saknar just nu? – alla

79. Gånger ditt hjärta brustit? - en gång. 

vem:

80. Vill du kyssa nu? min pojkvän.

81. Ska du träffa imorgon? - venne.

82. Sjöng du senast för? - my

83. Hade du senast en msn-konversation med? skriver inte på msn.

 84. Spelade du tvspel med senast? - gör det inte.

85. Vill du ta med på resa nu? - Filip.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen :)

87. Förtjänar att dö? - ingen.

88. Är söt? - mina vänner.

 89. Vill du sova jämsides med i natt? -filip

vad:

90. Gör dig glad? - mina hästar, mina djur o min pojkvän.

91. Gör dig ledsen? - dom som är elaka.

 92. Vill du helst göra nu? - sova..

93. Önskar du att du slapp göra? - städa och läxor

94. Vill du ha nu? - puss av Filip.

 95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  har redan fyllt år.

  96. Längtar du till? - sommaren.

97. Tycker du om dina betyg? - öhh

98. Ångrar du i ditt liv? -inget.

99. Är det bästa som hänt dig? Min pojkvän.

100. Hur mycket är klockan? - 17:08

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0