söööndag ..

hejsan :)
shit vilken söndags morgon .. :o
gick upp vid halv nio o var ute i stallet redan kvar i nio .. matade hästarna sen red jag dröm lite lungt i ridhuset sen släppte jag ut estelle och dröm och tog chili till ridhuset och shiit vad han var pigg helt crazy vi red nog i 45 min efter en halvtimme hade han lugnat ner sig och gick fint i form och han bara var så himla fin!! riktigt stolt över honom ! sen fick han sig ett rejält bad så han står och myser i boxen nu :) efter jag har duchat så kommer sandra hit och sen bär det av till IKEA :D riktigt kul har inte varit där på super länge!! älskar att vara där! riktigt mkt man kan titta på och hitta på .. hehe! <3
vi hörs från ikea tror jag ,. hehe ! <3
 
damp bilder ..
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0