mitt kalas .

som jag skrev i förra inlägget så hade jag släcktkalas idag eftersom jag fyller 16 år imon , hihi!
halva släckten var här eftersom vädret ställde till det för vissa med det gör inget! tänkte att jag kunde ju ta och skriva vad jag fick , det kommer ju mer eftersom vissa från släckten inte var här o sen är det ju inte min födelsedag förän imon ;)
jag fick!
av
 
mormor o morfar:
tallrikar,muggar,skor,och en mysig tröja.
faster o hennes man:
ett fint kort och 300 kr
morbror o hans familj:
presentkort på emporia för 300 kr , ett armband , ett stor packet med rolon/duschkräm/boddyluchen
syster:
ska få bli gå och bli sminkad av ett proffs och få välja ut smink produkter för 400 kr .
pappa:
mina jeffrey campbell
Filip <3 :
en buket rosa rosor , två parfymer , två armband o en ring
filips föräldrar:
presentkort på HM för 200 kr
 
tack för allting är riktigt mysig! <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0