mån-tis

hejsan :)
igår så var det jätte mycket som hände först den hatade skolan sen hem och rida två hästar och fixa stallet sen ut och jogga i en halvtimme sen blev det att vi firade pappa och åt god god mat och god tårta!! :D
super smarrit! <3
sen idag har skolan varit låång och dryg hatar typ min skolan ..
sen när jag kom hem fixade jag stallet sen Dröm och senare drog vi ner till Susanne och tränade alltså det gick super duper skit bra!!! har nog aldrig haft ett sånt bra dressyr pass med min lilla kille! Susanne sa att det var en ponny jag kunde få mycket kul med så det hoppas jag att jag får! :D <3
sen kom jag så sent hem idag så det blev ingen jogging för mig idag .. :(
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0