här ska stå något ..

vet förlåt för en tråkig rubrik .. :*(
viste inte vad jag skulle skriva ! men som ni ser har jag fått en ny header underbara olivia har varit i farten igen , hon e så duktigt ! :)
 
träningen idag för rebecca gick underbart jag har verkligen världens finaste c-ponny och han e så vacker att titta på älskar han över hela mitt hjärta ! o sen tog jag en promenad med Jasmin hon e såklart också så fin !
saknar min älskade pojkvän som in i nu ! har varit utan han jätte länge känns så tomt ! :(
på lördag blir det hopptävling , hihi det va länge sen , bästavän kanske ska med som jag VERKLIGEN hoppas har inte umgåts med henne ordentligt på jätte länge ! -.- saknar henne så himla mkt även om hon e här varje kväll men eftersom vi e i skolan nu så känns det som vi inte hinner med varandra lika mkt mer .. :( känns hemskt !
älskar dig iallafall min underbara bästavän! finns ingen som du ! :)
 
 
puss <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0