förfrågan !

hejsan :)
fick för frågan igår om jag kunde skriva mina historier med mina ponnyer , från början ..
men idag kommer bara jasmins historia chilis kommer senare :)
 
Jasmin :
mammas bästa kompis har massor av ponnyer och jag har vart enda år varit hos henne och hjälpt henne med hennes ponnyer att rida in dom och sälja dom :) men så en dag så ringde Maria och frågade om ajg kkunde hjälpa henne med en ny ponny som hade kommit till stallet och så klart så sa jag ju ja !
när jag kom dit stod hon där det va verkligen kärlek vid första ögonkastet ! jag gick fram till henne och hon snusade och slickade på mig vad jag var för en :) den dagen tog vi det bara lungt dagen efter satte jag upp på min prinsessa tredje gången jag var där stod jag ute i stallet med henne i timmar och bara mös och sa att du ska bli min ! veckorna gick och jag red henne allt mer o mer till slut hoppade jag henne också ! när jag hade ridit Jasmin i ungefär 3 månader frågade mamma mig om jag ville tävla henne ?! såklart ja ! vi gick in på banan hur nervös som helst fick start signal och gjorde en felfri runda ! :DD
och sen efter den dagen följde hon med mig hem till mitt stall hon blev min ! :D
och nu har vi uppnått alla våra mål tsm och drf är hon också till salu nu och för att jag e för stor för min ängel ! :( <3
älskar dig över hela mitt hjärta ! <3
 
 
Postat av: Sanna

du srkev att ni har uppnått alla mål tillsammans, men du har ju inte tävlat högre än LB och ditt mål var LA. allstå har ni inte uppnått alla? ;)>3

2012-09-30 @ 00:37:55
URL: http://eighthooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0