andra berättelsen ..

Chilis och min historia !
 
en torsdag när jag kom hem från skolan visade mamma mig en fin ponny på hästnet och jag tyckte inte han va så speciellt fin , men mamma tyckte mkt om han så jag tänkte jaja kan väll ge han en chans när vi åkte upp till ängelhollm för att prova han stod han där och så himla nyfiken :') och jätte fin ! vi gick ner till ridhuset och provade han när emelie red han tänkte jag bara att kan hon inte hoppa av så jag kan få rida han ! när jag satte upp på han va det bara WOW vi fortsatte att rida och jag blev bara mer och mer kär ! vi fick ta några bommar eftersom han aldrig hade blivit hoppad förut , när vi bestämmde oss för honom vill jag bara ha hem han ! när han äntligen kom stod han så lungt och fint i stallet och jag va ute hos honom hela kvällen ! början vi hade va riktigt jobbig vi kom verkligen inte överens ! men nu passar vi helt perfekt ! och han e min underbara stjärna ! <3 :D <3
 
älskar dig mitt hjärta ! <3
 
här är en video på han för 2 år sen , skilnad ? ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0