you was my dream ..

har precis snackat med Filip i telefon i typ 2 timmar e så jäkla skönt att ha han o få snacka ut med han , han är den ända som lyssnar och den ända som jag litar på !
fick ett sms från en efterlängtad vän idag , du är saknad ! du vet vem du är ! <3
imon får alla tre ponnyserna vila för mamma ska tävla och jag följer såklart med henne och hjälper/stöttar henne till 1000 !
på lördag är det min tur att tävla , ska ner till Färs o bara ta ett litet program (LB:1,LC:2) hittar nästan inget LA:1 någonstans längre , suger ! ska ha med mig båda ponnyerna Dröm får såklart stanna hemma ! som en gammal vän till mig sa , man ska lära känna hästen först innan man tar ut den på banan !
blir väll att klippa dom snart speciellt Dröm han ser ut som en björn :') hihi ! <3
 
puss på er mina ponnyer , Filip ! <3
 
godnatt läsare sovgott ! <3
 
Postat av: Sanna

<333333333

2012-10-22 @ 23:06:28
URL: http://twelvehooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0