what a day ! :o

hejsan :)
herregud vilken dag jag har haft ;o började 08:00 och började stall tjänst sen blev det att rida tre hästar. Dania galopperade jag o josefin ut samma med cassanova sen Danne skrittade jag ut på för han har vila , jag slutade vid 18:00 va så himla trött men de hade ingen betydelse för jag hade tre ponnyer till där hemma som väntade , började med Dröm vi red mest för att känna varandra o bara mysa mest , sen Jasmin mjukgörande o stärka ryggen och sist Chili samma sak som Jasmin ungefär , mamma o mormor mockade åt mig idag , tack älskar er ! <3
och är inne nu på kvällen vid nio så har varit ute många timmar ! ;o
 
tur man älskar det man gör..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0