för olivias skull !

olivia tyckte jag hade blivit dålig på att uppdatera , så då får det bli så här !
 
olivia:
du är den finaste bästavännen man kan ha ! det finns ingenting i denna världen som kan ersätta dig ! jag älskar dig från topp till tå , dig kan man verkligen inte tycka illa om ! jag e inte bra på att skriva bra texter men jag vet att du fattar hur mkt jag älskar dig ! jag e en ganska stor klan o klantar till mig rätt mkt men du bara skrattar åt mig men du är ändå min vän , en anna som jag va vän med för länge sen skulle bara lämnat mig !
älskade bästavän den dagen du kom till mig förändrade du mitt liv ! du betyder så otrolig mkt för mig ! jag saknar sommaren då vi hade mysiga tjej kvällar i spaet o massa godis , bästa sommaren någonsin för det va då jag fick lära känna dig , vi har alltid vetat vilka vi är men aldrig trodde jag att vi skulle bli så här bra vänner men det e ajg verkligen glad för ! jag har så mkt för dig o jag litar mest på dig ! du vet så himla mkt om mig men ändå väldigt lite elr nä det gör du inte , tror aldrig jag har öppnat mig så mkt för en person som jag har gjort för dig älskling !
du min fina ! jag älskar dig !
 
Olivia (L) Linnéah
 
vänner livet ut ! <3
 
 
love u worlds bestfriend ! <3
 
 
 
 
Postat av: Olivia Chronwall

Hjärtat?
Minns du den tävlingen på sydslätten vi snacka lite lätt och sen bara såg varanda lite så på tävlingar. Vi snackade lite på facebook men inte mycket mer än de. Sen när jag fick besked att jag skulle flytta t Hörby fick vi all vår ide som gjorde allting såhär bra. Jag flyttade min häst till dig och sen har allting bara tagit oss hit. Du är en otroligt fin vän och som jag verkligen är glad att ha. Jag är lycklig lottad som får ha dig.
Men sen vet du vad jag tycker när du ändrar saker, hm...hihi!
Och jag vet inte varflr men på sms och så är vi alltid så fruktansvärt kalla mot varandra? why?why?why?why.
De är lätt att man tröttnar på varandra när man ses alltid men de känns inte som vi gör de. Kanske lite sura mot varandra ibland, men de är så typiskt tjejer.haha.
Jag älskar dig otroligt mycket min fina bästavän. Tack för du är du och för du står ut med mig genom allt <3

Svar: hahah ja vi jävla tjejer vi är sånna bitchar , HAHA ! ja jag e sån som ändrar du vet ! men våra sommar mornar du fixar dig jag gör frukost , haha värsta gifta paret ju . jag tröttnar aldrig på dig för du e precis som mig om du blir kall mot mig blir jag riktigt orolig och vill bara kramas ! o pussa lite på dig min pussgurka :*
hhihihih älskar dig ! <3
Linneah Persson

2012-10-17 @ 22:32:06
URL: http://www.lifeasoliviaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0