en dag som denna :(

underbart väder så skönt ute i solen ! (y) idag kommer inte olivia helt hemskt ! kan inte leva utan henne ! har fixat ridfbanan för ska träna hemma för min bästa tränare kommer hit ikv , så synd att inte olivia e här annars kunde hon tagit några bilder :( men aja skit samma vi har fått upp poolen nu men inget vatten i än -.- haha lite svårt att bada nu :( ska rida ut jasmin för jag tränade henne igår o ska träna på programet sen till helgen :) ska rida LA:1 o LB:0 o LB:1 hihi många program ... <3
ska upp till hörby senare ikv också :)
och snart e det hemma tävlingar i hoppnig , då kommer min underbara vän ner ända hit bara för att få träffa mig o för att tävla så klart :) men ändå ! :) han e så snäll ! <3
på lördagen med chili blir det LC+5 och LB :)
sen på söndagen med Jasmin blir det LB o LB+5 skulle igentligen tagit LA men skiter i det :)
ska sola nu så uppdaterar ikv eventuellt :)
puss ! <3
 
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

Test kommentar....

2012-07-27 @ 12:27:27
URL: http://ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0