den nya stora :)

ja som sagt nu har jag börjat om med min blogg :) just nu ser den tråkig ut men det blir en header o design senare har inte tid nu :p jag avslutade den andra för att jag gillade inte mitt namn , för dig som inte känner mig tänkter jag presentera mig :)
jag heter Linneah Persson o är 15 år jag älskar att rida o det e mitt liv med mina hästar jag går på ölyckeskolan ska börja 9an där nu till hösten , det finns nog inte så mkt att veta om mig :)
presenterar mina hästar ist :)
 
Chili E
chili är en 5årig valack som jag har haft i ett år o jag kommer aldrig ångra att jag köpte han , han e min dröm ponny vi försöker kvala in till campionatet nu i år nästa år ska vi försöka med SM , i början när jag fick chili hatade jag han ville bara bli av med han men när jag lära mig hantera han blev han min nya stjärna ! :D han e startad i LB dressyr o ska starta han i LB i hoppníng också
älskar han ! <3
han e efter Capitan
 
Dahlåkras Jasmin:
Jasmin e ett 8årigt sto som jag haft i 3 år o e jätte nöjd med att jag fick henne jag har själv hoppat in henne precis som jag har gjort med chili jasmin har jag startat LB i hoppning o ska starta LA i dressyren med henne :) jasmin ska vi försöka sälja nu :( för jag e för stor på henne :( så vi letar efter en D-ponny som jag ska åka o prova idag :)
älskar henne också jätte mkt dom e mina två barn :)
 
 
jasmin
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0