dagen :)

dagen blev helt tvärtom :s
först va jag o pappa i hörby o handlade sen körde vi hem o jag bytade om till bekini va ju 29 grader sen va jag redan ute med traktorn o lekte o jobbade lite gran ;) sen åt jag lite sen började jag sätta up poolen efter en stund kom underbara Olivia :) när poolen va klar efter ett tag så kände vi att vi höll på att svimma så varma vi va så vi körde o badade i ringsjön , sen om o åt hos olivia sen hem o rida ! jätte skönt att rida på kvällen va svalt provade olivias häst , han va riktigt rolig att rida för han va så tung att jobba så det va kul !
men imon kommer olivia hit o så ska vi tvätta stallet :)  
men ska nog dejta min kudde nu e helt slut , puss :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0