hemma igen!

hejsan ! :D
har varit hemma nu i två dagar men har varit så himla trött så måste ha vilat ut mig ordentligt!
men uppdatering från Vetlanda!
lördag: jag fick guld i utställningen och gick vidare till finalen i bisringen hete det som var senare på dagen jag fick 40 poäng och blev sjua :) (rosett , plakett och silver band)
Dressyren : jag va riktigt nöjd med min runda han va ganska seg men inga missar alls så jag fick 68,41 % och vann hela skiten ! :D
segertäcke ,  pokal , rosett , blommor och plakett :)  skit nöjd!
hoppningen: vår allra första LB någonsin så nollade i grunden sen i omhoppningen kom det ett hinder precis efter häcken så Dröm blev lite förvånnad och jag red inte honom ordentligt så han stannade .. 4 fel i hoppningen ..
men senare när dom räknade ut alla poäng över hela mästerskapet så hade jag mest poäng och det skilde 3 poäng från mig och hon som blev två .. tajt.. 
men är så jäkla nöjd med helgens lilla semester!! :D <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Jacquline Carlström

åh så fina ni är Linneah!
smedhults ponnyerna är bara för underbara <3<3

2013-08-02 @ 12:45:40
URL: http://starsjumpiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0